Services
Registrera dig
Logga in

FFXIV-konton - Final Fantasy XIV-kontomarknaden

Om du vill köpa ett FFXIV-konto ska du veta att det finns både billiga nya konton och billiga konton på nivå 50-60. Oavsett vilken server eller klass spelarna föredrar har säljarna på igitems allt. De FFXIV-konton till salu som erbjuds från vår välrenommerade sajt kommer direkt från professionella spelare som har spelat sedan innan de flesta människor

Sort by
Showing items
Ledande användarupplevelse

Vi erbjuder den trevligaste virtuella handelsupplevelsen som finns.

Snabb leverans

Glöm att vänta. Över 90 % av alla beställningar utförs inom några sekunder.

Skydd av handeln

Vi erbjuder den säkraste handelsmiljön. Köp och sälj utan bekymmer.

Återbetalningspolicy

Våra köpare får alltid sina beställda varor eller pengarna tillbaka.

24/7 Live Support

Letar du efter hjälp? Kontakta oss när som helst, vi är här för att hjälpa dig.

Varför köpa ett Final Fantasy XIV-konto?

Ett av de bästa MMORPG:erna hittills, Final Fantasy XIV, är ett spel som kräver att du investerar tid och energi. För att lyckas i det här spelet måste du inte bara ha mycket tålamod utan också arbeta hårt. Grindandet kan bli ganska tråkigt och du har förmodligen redan känt till smärtan av att spendera timmar bara för att komma till nästa nivå. Om du är den typen av spelare som vill ha power-ups snabbt och med minimal ansträngning kan du tack och lov undvika allt krångel genom att skaffa ett högkvalitativt konto som redan har utvecklats grundligt av någon annan, och det borde du också göra!

Final Fantasy-konton

I Final Fantasy XIV finns det många sätt att tjäna erfarenhet på. Några av de vanligaste är att slutföra uppdrag och fängelsehålor samt att samla föremål från monster eller kistor. Detta hjälper till att rangordna din karaktär högre på ens Job Board så att de kan lära sig nya förmågor i snabbare takt. Ett annat sätt är att delta tillsammans med andra genom FATEs, att springa Palace of the Dead med mera. Roulettes kan till och med ge upp till 90 % av det du behöver för att avancera på nästa nivå. På samma sätt, om spelarna vilar i vissa områden som t.ex. helgedomar, kommer deras karaktär att få extra poäng som kallas "rest XP" som kan hjälpa till att påskynda levelinghastigheten ytterligare.

Progressionssystemet är avancerat och komplicerat. Du kan behärska allt på en enda karaktär, men det skulle ta enormt mycket tid om du gjorde det enbart med denna enda konstruktion. Att köpa konton från spelare som redan har utvecklat dem kan inte bara vara bekvämt utan också spara pengar genom att minska kostnaderna för avancemang.

Hur man skapar en karaktär i Final Fantasy XIV?

Processen för karaktärsskapande i Final Fantasy XIV är mycket omfattande och kan vara mycket rolig. Du kan skapa din perfekta avatar från topp till tå, välja klass, ras, kön, klantillhörighet, födelsedag samt vilken stad du kommer att börja i vilket bestäms av din valda klass. Det sista steget innan du startar spelet har dock varit mycket omdiskuterat: vilken server vill du ha? Det finns alla möjliga olika världar där ute som erbjuder unika upplevelser så lite forskning kan vara till nytta.

För närvarande finns det sex spelbara raser men två nya raser Viera och Hrothgar kommer att läggas till i Shadowbringers. De nuvarande tillgängliga raserna inkluderar människoliknande Hyur, långa och stolta Elezen, Lalafell med ungdomligt utseende, Miqo'te som har öron/svansar som kattdjur, lojala Roegadyn med muskulösa kroppar och antropomorfa Au Ra med horn.

Det finns nio klasser att välja mellan:

  • Arkanisten är en mångsidig magiker som kan förstärka sina allierade och skada fiender med trollformler, förbannelser eller till och med bara genom att manipulera slagfältet. De har två specialiseringsvägar - den ena är destruktiv till sin natur där de fokuserar på att ge skada och den andra kastar stödjande färdigheter.
  • Bågskytten är den distanserade skadegivaren. Han skjuter fiender med sin båge och när de når nivå 30 kan han specialisera sig till en bard som har sånger för att buffra allierade eller slå till på avstånd.
  • Konjurer använder sina trollstavar och käppar för att bekämpa elementen, samtidigt som de bär tygpansar. De blir kraftfullare när de stiger i nivå i strid; en Conjurer specialiserar sig till en White Mage efter att ha nått nivå 30.
  • Gladiatorn är det mest skyddande alternativet som finns tillgängligt. Det är en tanky riddare som svingar sitt svärd och sin sköld. På nivå 30 kan du välja mellan två olika specialiseringar: Paladin eller Crusader.
  • Lancers är närstridskämpar som använder stolpvapen för att attackera från nära håll. De har hög rörelsehastighet, vilket gör att de ständigt kan röra sig genom slagfältet samtidigt som de orsakar stora mängder skada med enskilda attacker eller AoE-förmågor.
  • Marauder är en tung, tvåhandskämpe som dödar sina fiender med yxor. Efter att ha nått 30 kan marauders bli krigare, jobbet som spelar rollen som en offensiv tank.
  • Pugilister är smidiga duellanter som bär läderrustning och använder sina knytnävar för att attackera fiender. De kan specialisera sig till munkar och fokusera mer på smidighet än styrka med förmågan att försvara sig.
  • Rogues är mycket smygande lönnmördare som använder bedrägeri, dolkar och gift för att eliminera måltavlor. De kan också bli ninjor, vilket ger dem en ännu större färdighet i att gömma sig i skuggorna samt att snabbt ta liv med överraskningsattacker.
  • En Thaumaturge är en specialist på de mörka konsterna som utdelar stora mängder elementär skada. De bär tygrustning och specialiserar sig senare på svarta magiker. De utmärker sig för att kontrollera folkmassor och skada flera fiender samtidigt.

Vad bestämmer priserna för Final Fantasy XIV-konton?

Värdet på ett Final Fantasy XIV-konto bestäms inte bara av priset. Med detta sagt ska vi titta på vilka kriterier som påverkar värdet på ett FF14-konto. För att ta reda på hur mycket ett konto är värt bör du åtminstone kolla in dessa fyra saker: Det kan ses i spelet på ett föremåls tooltip när man håller muspekaren över dess ikoner), Inventarets innehåll och In-game Items med hög efterfrågan på marknadsplatser som Auction House. Ju bättre eller högre dessa är, desto högre är kontots värde. Med allt annat lika är vissa spelare villiga att betala ett högre pris bara för att karaktärernas utseende ser fantastiskt eller unikt ut.

FFXIV: A Realm Reborn - en imponerande comeback

År 2010 var FFXIV ett sjunkande skepp. Spelet var plågat av ett utbrett spelarmissnöje och brist på innehåll. Dess prenumerationsnivåer sjönk mot en miljon spelare efter den katastrofala lanseringen, och teamet bakom spelet hade ingen aning om hur de skulle få dem tillbaka. Detta ändrades dock 2013 när ett nytt team tog över utvecklingen och gjorde en total översyn av spelet. Resultatet blev Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, en helt förnyad och förbättrad version av spelet som återfick spelarnas förtroende och fick kritikernas hyllning.

Den nya expansionen förde med sig ett antal nya mekanismer som skulle återuppliva MMO:s spelarbas. En av dessa är Job System, som introducerade idén om att klasser är separata från din karaktärs nivå och roll. Alla spelare kunde gruppera sig med vem de ville och ändra sin roll i farten utan att skapa en separat karaktär eller offra sin nuvarande karaktär.

Utvidgningen innehöll också nivåsynkronisering, vilket skulle göra det möjligt för spelare med hög nivå att tillfälligt sänka sin statistik och kraft så att spelare med lägre nivå kunde ansluta sig till deras grupper och uppleva spelet på mer jämlika villkor. Det gjorde det möjligt för dem att höja sin nivå utan att behöva oroa sig för att bli förintade av monster som är högre än deras nivå.

Senare tillkännagavs det att servrarna för FFXIV skulle konsolideras till en megaserver, vilket skulle ge alla spelare från alla regioner en plats där de kunde spela tillsammans på lika villkor.

FFXIV: A Realm Reborn innehöll många nya funktioner som lade till innehåll och förfinade befintliga mekanismer. Ett helt omarbetat stridssystem, nya föremål och recept för insamling och FATEs gav spelarna dynamiska händelser som fick dem att känna sig som en del av en levande värld som andas. Det hela var otroligt ambitiöst, och det fungerade.

Vad exakt orsakade denna vändning? Det finns flera anledningar, men några av de viktigaste är att regelbundet lägga till nytt innehåll, ett mer engagerande stridssystem och nyinförda funktioner som Armoury System.

Det bästa sättet att förklara hur viktiga de regelbundna innehållsuppdateringarna var är att jämföra FFXIV 1.0 och A Realm Reborn. I 1.0 fick spelarna vänta i månader på nytt innehåll, vilket bara tjänade till att frustrera dem ytterligare på grund av den rena bristen på saker de kunde göra i spelet. Många spenderade sin lediga tid med att sälja oönskade föremål från sitt inventarium med förlust bara för att få lite Gil till andra aktiviteter eller hantverksrecept.

Å andra sidan var A Realm Reborn helt annorlunda i sitt utgivningsschema. Från dag ett släpptes patchar varannan vecka med nya uppdrag och fängelsehålor, vilket innebar att spelarna alltid hade något att göra. Det släpps patchar varje månad med nytt innehåll, allt från berättelseuppdrag till fängelsehålor och till och med speciella evenemang som Moonfire Faire. På grund av dessa uppdateringar uppmuntrades spelarna att spela spelet konstant.

A Realm Reborn nådde också ut till sin redan existerande spelarbas genom att ständigt lägga till nytt slutspelsinnehåll för dem att delta i. Utvecklarna gjorde ett fantastiskt jobb med detta: dessa instanser erbjuder inte bara utmaningar och roliga spelupplevelser som en grupp på 24 personer kan ha, utan de har också chansen att få sällsynta föremål.

En annan fantastisk funktion som utvecklarna implementerade var Armoury System. Detta gjorde det möjligt för spelarna att byta jobb när de ville utan att behöva radera sin nuvarande karaktär och skapa en ny; allt de behövde göra var att äga minst en relik (ett föremål som är specifikt för varje jobb).

Det var bra för spelare som tidigare var tvungna att radera sin karaktär och börja om från början varje gång de ville prova att spela som en annan klass. Ändå gynnade det också utvecklarna på två sätt: för det första, eftersom spelarna inte började från nivå 1 varje gång de skapade en ny karaktär, blev det mindre rörigt på varje server, vilket innebar att det blev lättare att hitta sällskap; för det andra, eftersom folk nu kunde logga in med vilken som helst av sina karaktärer på nivå 50 och genast börja göra raider eller dungeons, tillförde detta mycket mer variation i spelet.

Som tidigare nämnts var A Realm Reborn Square Enix chans att göra en comeback - och de levererade den. Utvecklarna tog all feedback från spelarna i beaktande när de gjorde ändringar i spelet, vilket bidrog till att hålla gemenskapen nöjd eftersom folk visste att deras åsikter hördes. Denna relation med fansen ingav också förtroende hos dem som till en början inte var sålda på idén om att återuppliva Final Fantasy XIV - om något gjorde det dem mer förväntansfulla inför vad som skulle komma efter lanseringen, särskilt med tanke på hur snabbt utvecklarna arbetade med att producera nytt innehåll.

Utöver detta lade A Realm Reborn också till några finesser, som tog fram dess unika smak. För det första finns det estetik som frodig vegetation eller steniga områden som omger varje stadsstat eller stad. För det andra hade det en catchy huvudtema-låt som spelarna fann sig själva nynna till även när de inte spelade spelet. Slutligen finns det mycket uppmärksamhet på detaljer i mellansekvenserna och karaktärernas dialoger, vilket ger spelet en känsla av högt produktionsvärde.

A Realm Reborn var inte bara framgångsrikt för att det återupplivade ett impopulärt spel - det var framgångsrikt för att det gjorde det samtidigt som det var troget sin egen identitet. Det försökte inte vara något som det inte var, och detta vann både nya och gamla spelares hjärtan. Resultatet är en blomstrande gemenskap som fortsätter att växa med varje större uppdatering.

Vill du sälja FFXIV-konton?

Det finns många anledningar till varför människor vill sälja sina FFXIV-konton. Den vanligaste är - för att det helt enkelt inte används. Om du inte kommer att spela spelet längre, eller om du har bestämt dig för att skapa/skaffa ett nytt FFXIV-konto och dumpa det gamla, är det bäst att sälja ditt konto och få tillbaka en del av dina pengar. Du kan också använda pengarna för att köpa andra saker, som Gil, skinn, kostymer, mounts och annat till ditt nya FFXIV-konto.

igitems får många frågor om huruvida det är säkert att sälja sitt FFXIV-konto online. Svaret är ja. Att sälja dina digitala skatter för riktiga pengar blir alltmer populärt nuförtiden. Ändå är folk fortfarande försiktiga med att göra det själva eftersom de inte vet var de ska göra det på ett säkert sätt. Vi förstår det! Den goda nyheten är att du kom till rätt ställe om säkerhet är din främsta prioritet när du säljer ett FFXIV-konto online. iGitems erbjuder en snabb verifieringsprocess, 24/7 live chat support och snabb betalning till säljare när transaktionen är klar.

Så vad väntar du på? Sälj ditt FFXIV-konto nu och få betalt snabbt och enkelt via vår marknadsplats. Kom ihåg att iGitems är det säkraste sättet att köpa och sälja spelkonton online. Tack för att du valde oss som din första källa för allt som rör FFXIV!

5 miljoner människor litar på oss +Kunder
4.97 out of 5
31 kundbetyg
by orlando
5/5
very goooood
14 hours ago
by Névtelen
5/5
It was a very good experience
2 days ago
by Névtelen
5/5
Efficient and pleasant experience provided me with the the product as well as direction on how to use very helpful!
3 days ago
Ofta ställda frågor:
Lär dig mer om igitems:
Konton
Valuta
Artiklar
PlayBoost
Coachning
Hur fungerar det?
Vilken information om spelkontot får jag?
När får jag information om mitt nya konto?
Var hittar jag information om mitt nya spelkonto?
Vad händer om spelkontot jag har köpt inte stämmer överens med säljarens beskrivning?