Hjälpcenter
Kontakta oss nu
Live-support
Vår direktsupport är tillgänglig dygnet runt. Om du behöver snabb hjälp, tveka inte att använda Live Chat.
Kontakta oss
Ofta ställda frågor:
Lär dig mer om igitems:
igitems
Alternativ 1: Leverans i spelet
Denna leveransmetod avser en personlig handel som sker i spelets ekosystem. Säljaren träffar din karaktär för att leverera dig valutan i spelet.

Var uppmärksam på följande:
  • Skillnader i tidszon
  • Skillnader mellan servrar och regioner
  • Oavsett omständigheterna får du aldrig returnera valuta, guld etc. till säljarens karaktär efter leverans. Om säljaren ber dig att göra det ska du skapa en skärmdump och skicka den till vår kundtjänst.
Alternativ 2: Leverans i spelets brevlåda.
Vissa säljare på igitems kan välja att leverera valuta till din brevlåda i spelet. En sådan metod fungerar bra med en del onlinespel. Vanligtvis uppfylls mindre beställningar på detta sätt, eftersom det inte krävs någon samordning i spelet mellan säljare och köpare.
Garanterad säkerhet:
Vi förblir den säkraste platsen för att köpa och sälja spelvaluta. Vårt PlayerProtection-system garanterar en trevlig handelsupplevelse eller så får du pengarna tillbaka.

Bästa priser:
På igitems erbjuder vi dig ett brett spektrum av säljare och valutamarknadsplatser. Som ett resultat av detta hjälper konkurrensen mellan säljarna oss att uppnå de lägsta priserna som går att uppnå.

Snabb och pålitlig leverans:
På igitems spelar användarupplevelsen den viktigaste rollen. Av den anledningen betonar vi leveranshastighet så att du kan få din valuta i spelet så snart som möjligt. Varje beställning har en beräknad leverans som beräknas utifrån säljarens tidigare genomförda beställningar.
Varje försäljningsobjekt har en ungefärlig leveranstid för att ange när säljaren kan förvänta sig att leverera. Denna siffra beräknas utifrån säljarens tidigare leveranser. Säljarna fastställer också en garanterad leveranstid. Om de har gått ut i tid är du berättigad till återbetalning enligt igitems PayerProtection-plan.