Final Fantasy XIV Online
FFXIV-konton - Final Fantasy XIV-kontomarknadsplats

FFXIV-konton - Final Fantasy XIV-kontomarknadsplats

Dyk ner i Eorzea med ett kraftfullt FFXIV-konto.

Ledande användarupplevelse

Vi erbjuder den trevligaste virtuella handelsupplevelsen som finns.

Våra funktioner
Discover our user-centric approach that cares for both Buyers and Sellers
Snabb leverans

Glöm att vänta. Över 90 % av alla beställningar utförs inom några sekunder.

Skydd av handeln

Vi erbjuder den säkraste handelsmiljön. Köp och sälj utan bekymmer.

Återbetalningspolicy

Våra köpare får alltid sina beställda varor eller pengarna tillbaka.

24/7 Live Support

Letar du efter hjälp? Kontakta oss när som helst, vi är här för att hjälpa dig.

Community Trust
We listen to our customers' feedback for constant user-centric improvement and our community loves us for this approach

Om du vill köpa ett FFXIV-konto ska du veta att det finns både billiga nya konton och prisvärda Level 50-60-konton. Oavsett vilken server eller klass spelare föredrar, har säljare på igitems dem alla. De FFXIV-konton till salu som erbjuds från vår ansedda webbplats kommer direkt från professionella spelares händer som har spelat sedan innan de flesta människor

Varför köpa ett Final Fantasy XIV-konto?

Final Fantasy XIV är en av de bästa MMORPG:erna hittills och kräver att du investerar din tid och energi. För att lyckas i det här spelet måste du inte bara ha mycket tålamod utan också arbeta hårt. Grinden kan bli ganska tråkig och du har säkert redan känt smärtan av att spendera timmar bara för att komma till nästa nivå. Om du är den typ av spelare som vill ha power-ups snabbt med minimal ansträngning, kan du tack och lov undvika allt krångel genom att få ett högkvalitativt konto som redan har utvecklats noggrant av någon annan, och det borde du också göra!

Final Fantasy-konton

I Final Fantasy XIV finns det många sätt att tjäna erfarenhet. Några av de vanligaste inkluderar att slutföra uppdrag och fängelsehålor samt samla föremål från monster eller kistor. Detta hjälper till att ranka din karaktär högre på ens Job Board så att de kan lära sig nya förmågor i en snabbare takt. Ett annat sätt är att delta med andra genom FATEs, köra Palace of the Dead, och mer. Rouletter kan till och med ge upp till 90 % av det du behöver för att avancera till nästa nivå. På samma sätt, om spelare vilar i vissa områden som helgedomar, kommer deras karaktär att få några extra poäng som kallas "vila XP" som kan hjälpa till att påskynda levelinghastigheterna ytterligare.

Progressionssystemet är avancerat och komplicerat. Du kan bemästra allt på en enda karaktär, men det skulle ta oerhört mycket tid om du bara gjorde det med den enda byggnaden. Att köpa konton från spelare som redan har utvecklat dem kan inte bara vara bekvämt utan också spara pengar genom att minska utvecklingskostnaderna.

Hur skapar man en karaktär i Final Fantasy XIV?

Karaktärsskapandeprocessen i Final Fantasy XIV är mycket omfattande och kan vara mycket rolig. Du kan skapa din perfekta avatar från topp till tå, välja klass, ras, kön, klantillhörighet, födelsedag samt vilken stad du kommer att börja i, vilket bestäms av din valda klass. Det sista steget innan du startar spelet har dock varit mycket omdiskuterat: vilken server vill du ha? Det finns alla möjliga olika världar där ute som erbjuder unika upplevelser, så lite efterforskning kan komma väl till pass.

För närvarande finns det sex spelbara raser men två nya, Viera och Hrothgar, kommer att läggas till i Shadowbringers. De nuvarande tillgängliga raserna inkluderar människoliknande Hyur, långa och stolta Elezen, Lalafell med ungdomligt utseende, Miqo'te som har öron/svansar som kattdjur, lojala Roegadyn med muskulösa kroppar, och antropomorfa Au Ra med horn.

Det finns nio klasser att välja mellan:

  • Arkanisten är en mångsidig magiker som kan stärka sina allierade och skada fiender med trollformler, förbannelser eller till och med bara genom att manipulera slagfältet. De har två specialiseringsvägar - en är destruktiv till sin natur där de fokuserar på att göra skada och den andra kastar stödjande färdigheter.
  • Bågskytten är skadedistributören på distans. Han skjuter fiender med sin båge och när han når nivå 30 kan han specialisera sig till en bard som har sånger för att stärka allierade eller slå på avstånd.
  • Trollkarlar använder sina trollstavar och käppar för att bekämpa elementen, medan de bär tygrustningar. De blir kraftfullare när de går upp i nivå i strid; en besvärjare specialiserar sig till vitmagiker efter att ha nått nivå 30.
  • Gladiator är det mest skyddande alternativet som finns tillgängligt. Det är en stridbar riddare som använder svärd och sköld. På nivå 30 kan du välja mellan två olika specialiseringar: paladin eller korsriddare.
  • Lancers är närstridskämpar som använder stavvapen för att attackera från nära håll. De har hög rörelsehastighet, vilket gör att de ständigt kan röra sig genom slagfältet samtidigt som de orsakar betydande mängder skada med enstaka attacker eller AoE-förmågor.
  • Marodören är en tung, tvåhänt kämpe som dräper sina fiender med yxor. Efter att ha nått 30 marodörer kan de bli krigare, det jobb som spelar rollen som en offensiv tank.
  • Pugilister är smidiga duellanter som bär läderrustning och använder sina nävar för att attackera fiender. De kan specialisera sig till munkar, som fokuserar mer på smidighet än styrka med förmågan att försvara sig.
  • Rogues är mycket smygande lönnmördare som använder bedrägeri, dolkar och gift för att eliminera mål. De kan också vara ninjor, vilket ger dem en ännu större förmåga att gömma sig i skuggorna och snabbt ta liv med överraskningsattacker.
  • En Thaumaturge är en specialist på mörka konster som utdelar stora mängder elementär skada. De bär tygrustningar och specialiserar sig senare på svarta magiker. De utmärker sig genom att kontrollera folkmassor och skada flera fiender samtidigt.

Vad bestämmer prissättningen för Final Fantasy XIV-konton?

Värdet på ett Final Fantasy XIV-konto bestäms inte bara av dess pris. Med detta sagt, låt oss titta på vilka kriterier som påverkar värdet på ett FF14-konto. För att ta reda på hur mycket ett konto är värt, kolla åtminstone in dessa fyra saker: Mängden Gil, nivå och antal Disciple War/Magic/Hand Land, Item Level (som kan ses i spelet på ett objekts verktygstips när du håller muspekaren över dess ikoner), Inventory Contents och In-game Items med hög efterfrågan på marknadsplatser som Auction House. Ju bättre eller högre dessa är, desto högre värde har kontot. Med allt annat lika är vissa spelare villiga att betala ett högre pris bara för att karaktärernas utseende ser fantastiskt eller unikt ut.

FFXIV: A Realm Reborn - en imponerande comeback

Under 2010 var FFXIV ett sjunkande skepp. Spelet plågades av missnöjda spelare och brist på innehåll. Prenumerationsnivåerna sjönk mot en miljon spelare efter den katastrofala lanseringen, och teamet bakom spelet hade ingen aning om hur de skulle få tillbaka dem. Detta förändrades dock 2013 när ett nytt team tog över utvecklingen och gjorde om spelet helt och hållet. Resultatet blev Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, en helt omarbetad och förbättrad version av spelet som vann tillbaka spelarnas förtroende och hyllades av kritikerna.

Den nya expansionen innehöll ett antal nya mekaniker som skulle återuppliva MMO:s spelarbas. En av dessa är Jobbsystemet, som introducerade idén om att klasser är skilda från din karaktärs nivå och roll. Alla spelare kunde gruppera sig med vem de ville och ändra sin roll i farten utan att skapa en separat karaktär eller offra sin nuvarande.

I expansionen ingick även nivåsynkronisering, vilket innebar att högnivåspelare tillfälligt kunde minska sin statistik och kraft så att spelare på lägre nivåer kunde gå med i deras grupper och uppleva spelet på en mer jämlik spelplan. Det gjorde att de kunde gå upp i nivå utan att oroa sig för att bli utplånade av monster som var högre än deras nivåer.

Senare meddelades det att servrarna för FFXIV skulle konsolideras till en megaserver, vilket skulle ge alla spelare från alla regioner en plats där de kunde spela tillsammans på lika villkor.

FFXIV: A Realm Reborn innehöll många nya funktioner som tillförde innehåll och förfinade befintliga mekaniker. Ett helt omarbetat stridssystem, nya föremål och recept för samlande och FATEs gav spelarna dynamiska händelser som fick dem att känna sig som en del av en levande värld. Det hela var otroligt ambitiöst, och det fungerade.

Vad exakt orsakade den här vändningen? Det finns flera anledningar, men några av de viktigaste är att vi regelbundet lägger till nytt innehåll, ett mer engagerande stridssystem och nya funktioner som Armoury System.

Det bästa sättet att förklara hur viktiga de regelbundna innehållsuppdateringarna var är att jämföra FFXIV 1.0 och A Realm Reborn. I 1.0 fick spelarna vänta i månader på nytt innehåll, vilket bara gjorde dem ännu mer frustrerade på grund av den stora bristen på saker de kunde göra i spelet. Många tillbringade sin lediga tid med att sälja oönskade föremål från sitt lager med förlust bara så att de kunde få lite Gil för andra aktiviteter eller hantverksrecept.

Å andra sidan var A Realm Reborn helt annorlunda i sitt utgivningsschema. Från dag ett släpptes patchar varannan vecka med nya uppdrag och fängelsehålor, vilket innebar att spelarna alltid hade något att göra. Det släpps patchar varje månad med nytt innehåll, allt från berättelseuppdrag till fängelsehålor och till och med speciella evenemang som Moonfire Faire. På grund av dessa uppdateringar uppmuntrades spelarna att spela spelet hela tiden.

A Realm Reborn nådde också ut till sin redan existerande spelarbas genom att ständigt lägga till nytt slutspelsinnehåll för dem att ta del av. Utvecklarna gjorde ett fantastiskt jobb med detta: inte bara erbjuder dessa instanser utmaningar och roligt spel som en grupp på 24 personer kan ha, men de har också chansen att få sällsynta föremål.

En annan fantastisk funktion som utvecklarna implementerade var Armoury System. Detta gjorde det möjligt för spelare att byta jobb när de kände för det utan att radera sin nuvarande karaktär och skapa en ny; allt de behövde göra var att ha minst en relik (ett föremål som är specifikt för varje jobb).

Det var bra för spelare som tidigare var tvungna att radera sin karaktär och börja om från början varje gång de ville prova att spela som en annan klass. Men det gynnade också utvecklarna på två sätt: för det första, eftersom spelarna inte började från nivå 1 varje gång de skapade en ny karaktär, blev det mindre rörigt på varje server vilket innebar att det blev lättare att hitta partier; för det andra, eftersom människor nu kunde logga in på någon av sina karaktärer på nivå 50 och omedelbart börja raida eller göra dungeons, tillförde detta mycket mer variation i spelet.

Som tidigare nämnts var A Realm Reborn Square Enix chans att göra comeback - och de levererade. Utvecklarna tog all feedback från spelarna i beaktande när de gjorde ändringar i spelet, vilket bidrog till att hålla communityn nöjd eftersom folk visste att deras åsikter hördes. Den goda kontakten med fansen ingav också förtroende hos dem som till en början inte var övertygade om att Final Fantasy XIV skulle återupplivas - om något gjorde det dem mer förväntansfulla inför vad som skulle komma efter lanseringen, särskilt med tanke på hur snabbt utvecklarna arbetade med att producera nytt innehåll.

Utöver detta lade A Realm Reborn också till några finjusteringar, som tog fram dess unika smak. För det första finns det estetik som frodig vegetation eller steniga områden som omger varje stadsstat eller stad. För det andra hade det en medryckande huvudmelodi som spelarna nynnade på även när de inte spelade spelet. Slutligen finns det mycket uppmärksamhet på detaljer i mellansekvenserna och karaktärsdialogen, vilket ger spelet en känsla av högt produktionsvärde.

A Realm Reborn var inte bara framgångsrikt för att det återupplivade ett impopulärt spel - det var framgångsrikt för att det gjorde det samtidigt som det var troget sin egen identitet. Det försökte inte vara något som det inte var, och det vann både nya och gamla spelares hjärtan. Resultatet är ett blomstrande community som fortsätter att växa med varje större uppdatering.

Vill du sälja FFXIV-konton?

Det finns många anledningar till varför människor vill sälja sina FFXIV-konton. Den vanligaste är - för att den helt enkelt inte används. Om du inte kommer att spela spelet längre, eller om du har bestämt dig för att skapa / skaffa ett nytt FFXIV-konto och dumpa det gamla, är det bäst att sälja ditt konto och få tillbaka några av dina pengar. Du kan också använda pengarna till att köpa andra saker, som Gil, skins, dräkter, mounts och mer, till ditt nya FFXIV-konto.

igitems får många frågor om huruvida det är säkert att sälja sitt FFXIV-konto online. Svaret är ja. Att sälja sina digitala skatter för riktiga pengar blir alltmer populärt idag. Ändå är folk fortfarande försiktiga med att göra det själva eftersom de inte vet var de kan göra det säkert. Vi förstår det! Den goda nyheten är att du kom till rätt ställe om säkerhet är din främsta prioritet när du säljer ett FFXIV-konto online. iGitems erbjuder en snabb verifieringsprocess, 24/7 livechattstöd och snabb betalning till säljarna när transaktionen har slutförts.

Så, vad väntar du på? Sälj ditt FFXIV-konto nu och få betalt snabbt och enkelt via vår marknadsplats. Kom ihåg att iGitems är det säkraste sättet att köpa och sälja spelkonton online. Tack för att du valde oss som din källa för allt som rör FFXIV!

Ofta ställda frågor:
Lär dig mer om igitems:
igitems
Alternativ 1: Leverans i spelet
Denna leveransmetod avser en personlig handel som sker i spelets ekosystem. Säljaren träffar din karaktär för att leverera dig valutan i spelet.

Var uppmärksam på följande:
  • Skillnader i tidszon
  • Skillnader mellan servrar och regioner
  • Oavsett omständigheterna får du aldrig returnera valuta, guld etc. till säljarens karaktär efter leverans. Om säljaren ber dig att göra det ska du skapa en skärmdump och skicka den till vår kundtjänst.
Alternativ 2: Leverans i spelets brevlåda.
Vissa säljare på igitems kan välja att leverera valuta till din brevlåda i spelet. En sådan metod fungerar bra med en del onlinespel. Vanligtvis uppfylls mindre beställningar på detta sätt, eftersom det inte krävs någon samordning i spelet mellan säljare och köpare.
Garanterad säkerhet:
Vi förblir den säkraste platsen för att köpa och sälja spelvaluta. Vårt PlayerProtection-system garanterar en trevlig handelsupplevelse eller så får du pengarna tillbaka.

Bästa priser:
På igitems erbjuder vi dig ett brett spektrum av säljare och valutamarknadsplatser. Som ett resultat av detta hjälper konkurrensen mellan säljarna oss att uppnå de lägsta priserna som går att uppnå.

Snabb och pålitlig leverans:
På igitems spelar användarupplevelsen den viktigaste rollen. Av den anledningen betonar vi leveranshastighet så att du kan få din valuta i spelet så snart som möjligt. Varje beställning har en beräknad leverans som beräknas utifrån säljarens tidigare genomförda beställningar.
Varje försäljningsobjekt har en ungefärlig leveranstid för att ange när säljaren kan förvänta sig att leverera. Denna siffra beräknas utifrån säljarens tidigare leveranser. Säljarna fastställer också en garanterad leveranstid. Om de har gått ut i tid är du berättigad till återbetalning enligt igitems PayerProtection-plan.